Koca_bebek Anneler size bi sorum olacak 10 ay 16 günlük kızım var doğum sonrası 2 kere düzensozlik oldu adetim de sonra düzene girdi bugün adet olmam gerekti ama olmadım tekrar düzensizlik olma ihtimali oluyormu düzene girdikten sonra emziriyom kızımı
hunilimomm Koca_bebek ilk bir yıl içinde düzensizlik olabilir buna stres hava değişimi vs etki edebilir korunmadan eminseniz kaçak felan olmadıysa gecikmiş olur
Yasemin38 Koca_bebek oluyor düzensizlik. Birkaç gün fark edebiliyor. Ama kaçamak falan olduda korkuyorsan bilemem🤭
Annekizz Koca_bebek Normalmiş canım bende kızım 7 aylıkken oldum şimdi olmadım hala testte yaptırdım ama temiz çıkınca doktor düzensiz olucanı söyledi
Koca_bebek hunilimomm korunuyoruz ama 1 sefer geri çekilme oldu oda af edersiniz şey kalmamıştı prezervatif
Koca_bebek Annekizz çok korkuyorum valla inşallqh öyledir 2 bebemvar biri 3 yaşayacak kasım 25 kızım 11 aylık olacak