Arkadaşlar benim ikizlerim var 8 aylıkken doğdular, şu an 3 aylıklar. Kızımda çapraz ayak sendromu vardı alçı tedavisi yaptık ve ayakkabı kullanıyoruz . Ayakkabıya geçmeden ufak bir operasyon geçirdi o günden beri bazı geceleri çok korkmuş bir şekilde uyanıyordu. Sonra düzene girmiştik ama yine bu ara özellikle uykuya dalarken aynı irkilme ve devamında korkuyla ağlıyor . Gözünü tavana dikiyor ağlamaya başlıyor ve çok korkmuş bir şekilde tavandan gözünü almıyor taki kucağımıza alınca sakinleşiyor. Sizce ne yapmalıyım bir fikri olan varmı.Buna benzer bir durum yasayan var mı.