2 sene önce anneme sıfır Corolla aldık ve 150 bin liraya aldık otomatik vites, full paket şaka değil 150 bin
Annem sedan süremedi hep bir yerlere sürttü, hatchback bir araba bakalım dedik o da ne şu an 150 bine ağır hasar kayıtlı 10 yaşında Polo, Focus, Astra satıyorlar. Ya şaka mı bu araba fiyatları uzun zamandır alım yapmamıştık şoka girdim
annemin arabası 270-300 bandında gidiyor ama kârda değiliz ki istediği araba da 450 olmuş. O da sıfır falan değil 2016 model. Annem çok hor kullandığı için Alman olsun istedik
yani üstüne para verip daha yaşlı araba alacağız arkadaşlar ne demek bu ya para pul olmuş herkes çok acımasız
yarım milyonlar isteniyor hasar kayıtlı arabalara
nereye gidiyoruz biz
bu nasıl düzen yeter ya !!!! Eşi bu işle ilgilenen var mı düşer mi bekleyelim mi hemen alalım mı ne yapalım