Kurrabiyee korkma kuzum zamanla düzelir bizimde öyleydi bende telaş yapmıştım ama doktor normal bu aylarda dedi o zaman 4 aylıktı 9 aya kadar düzelmesi gerekirmiş uzun bir aralık var yani. Doktor çok azalırsa zaten anlarsınız sürekli uyku hali, kayan gözler inmeyen ateş olur ve yatış yapılarak normal düzeye çıkarılır demişti. yani çocuğuma bişey olurmu ya anlamazsam diye bir durum yokmuş kendini gösteriyormuş. Ek gıdaya başladığında keçiboynuzu özü ve kan yapan şeyler tükettir