Zeyzey26 Ben şimdi salonda klima açtım kombiyi acsammi artık bilemedim 2 gün sonra hava 21 derece açan var mı kizlar
Opticanmom Zeyzey26 banyo yaptıracağım zaman mutlaka. Acıyorum mesela dün açtım ama bu akşam acmadm haftaya açmaya başlarız gazamiz mübarek olsun 🤦
Zeyynep Zeyzey26 İzmir tire çok soğuk değil bugün soğudu biraz ama bebeğim 7 aylık olcak tam yerde sürünme dönemi o yüzden sıcak olsun yerler falan diye açıyorum