meruz bir ben miyim acaba sürekli acıkan🤦♀️ normal öğünlerimş yiyorum o sırada doyarak kalkıyorum ancak max 1,5 2 saat sonra hiç yemek yememişim gibi yine acıkıyorum. sürekli emzirdiğimiz için midir normalde 500 kalori fazla almamız gerekiyormuş zaten yedikçe alıyorum ben😀 siz neler yiyorsunuz, özellikle tok tutan tavsiye edeceğiniz gıdalar var mıdır?
Zeynapasel meruz ben hiç doymuyorum doğumdan sonra böyle oldum ama Kilo da almıyorum Yedigim nerede açan