esleminannesi2 Kızlar kızım 11 aylık emekleme yok dönerek gidiyor sadece ve içeriye su içmeye bile gidemiyorum sanırım kolaya kaçtım ve örümcek aldım iyi mi ettim bilmiyorum
Tosbik3056 esleminannesi2 11 aylık yürüteçe bindirmeniz çok tehlikeli keşke almasaydınız çok, geç kalmışsınız
Rikaa esleminannesi2 ben artik bindirmiyorum 5 10 dk bindirirdim 8 aylikken aldim 11 ay tehlikeli olyyor
Mom4565 esleminannesi2 11 aylık zaten keşke almasaymisiniz canım zaten teylikesini ve zararını biliyorsundur
Deletedmom5284 esleminannesi2 anladım canım aslında tam emekleme ve sıralama aylarına az kalmış yürüteç sizi bu süreçte geriye götürür
Sedakcby Deletedmom5284 bende bundan korkuyorum bebeğim 8 aylık hiç koymadım yurutece. Ama merak ediyorum ne yapacak diye 😅 günde 1 saati geçmeyecek şekilde koymak istiyorum çok etkiler mi acaba ya. Şuan sürünüyor baya emekleme çabaları dönüyor ayakta tutunup saniyelik durabiliyo
esleminannesi2 Hibou sıralama hiç yoktu sadece tutup kalkıyordu en azından mutfakta falan iş yaparken koyayım
Rikaa esleminannesi2 benim bebegim de 11 aylik ve yurumuyor. Bol bol ellerinden tutup yurutun illaki yuruyecekler
Gulsahkyc61 esleminannesi2 yav koy bişe olmaz oğlumu koydum hep ama tembeldi 15 aylık yürüdü ama bu yürüteçten değil yani nasıl rahat ediyorsanız öyle davranın zamanı gelince emekler zamanı gelince yürür takılmayın
UraSsmom esleminannesi2 Canım biraz geç kalmamış mısın sence de 😁 Çıkmaya çalışabilir düşebilir en tehlikeli zamanları ben 5 6 aylıkken aldım 7 8 aya kadar kullanabildim çünkü 7 aydan sonra içinden çıkmaya başladı çocuk çok tehlikeli
esleminannesi2 UraSsmom evet 🤣🤣 en azından mutfakta iş yaparken yanımda durur diye düşünüyorum şimdi 🤣
UraSsmom esleminannesi2 Neyse olsun biraz kullansın sizin gözetiminizde 🥰 Belki katkısı olur yürümesine de