Merhaba daha önce yazmıştım oğlumda egzama var diye.Bir sürü doktora gittim,bir sürü ilaç kullandım.Neler yaptım geçmedi.Hepsi diyet yap dedi ama bunun ne kadar ciddi olduğunu söylemedi.En son geçen hafta prof dr Ahmet Akçay a gittik baktı diyet dedi.Kullandigi herşeyi kesti yediklerini yaz getir övür hafta da test yapıcaz dedi.Dediklerini harfiyen yaptım.Bugun gittik.Deri testi yapıldı.Sirti çizildi kare kare her kareye besin damlası sürüldü ve 20 dakika bekleyeceğiz dediler.Ama benim ki daha 4.dakka aşırı reaksiyon verdi sırtındaki kutucuklardan yarısından fazlası kızardı şişti hemen aldılar tekrar doktor dedi ki çoklu gıda alerjisi süt ürünleri yumurta kuruyemiş soya en belirginler harici susam tahin avakado hurma ve bir çok şey de yasak.Yumurta ve sütü tedavi ile asariz ama kuruyemiş hayat boyu kalabilir dedi.Sen vermezsin ama biri tutar ağzına bunlardan koyarsa şoka girer dedi.Acil durum iğnesi yazdi(adrenalin) Hemen iğne yapacaksın ve ambulansı arayacaksın dedi.Hayati risk taşıyor dedi.1 yaşında moleküler di sanırım tekrar test yapıcaz dedi.Bu durum uzun bir süreç dedi.Hayat boyu olanları asla tüketmeyecek tüketirse nefessiz kalır dedi.Asi oldugunda alerjik oldugunu belirt yarim saat tutsunlar hemen gondermesinler dedi.Ben diyete devam edicem bayram sonrasi yine gidicez galiba sık sık da gidicez 🙄 Demem o ki alerji basit gibi duruyor ama çok önemliymiş burdada çok anne var çocuğunda egzama var diyen ve diyet yapan.Cok çok dikkat edin ve muhakkak test yaptırın.Ama kan değil deri testi.Insallah bizimki de çabucak geçer 🤷♀️