2minosprenses Naciyeylmz duruyor ilk zamanlar cok uzuluyordum eski halime donmek istiyordum sonradan boylede guzelim diyip devam etim kendimi avutmak icin degil sagligima zarar veren bir kilom yok onun icin cok seviyorum gobusumu 67 kiloyum 😍😍😍😍👏eskiden 55 kiloydum 2 sezeryan oldum sık araliklarla 🤪
Melek_annesi_06 Naciyeylmz benim gitti canım ama nasıl oldu tam bilmiyorum hamur işi falan demeden her türlü ne varsa yiyorum kızım şuan 22 aylık her gün yürümeye falan dikkat ediyorum sadece 💐
Nillara Giden varsa tarifini yazdin nolur bugun oturup yarim saat gobegime bakip agladim. Fazla kilom da yok 55 kiloyum ama armut gibi gobegim var
Boncuk1421_ Nillara Bolll bol su ve emzirme 3 litre su içiyordum zaten kucakla kalk et zayıflatıyor . Şuan ekmek makarna kızartma bile yerim ama çok su içerim .. 25 kilo aldım hamileliğimde 54 kiloyla hamileydim şimdi 57 58 .
Elisberen01 Nerde o göbüsü giden anne 🤨😁 valla benim ikincide kaldı hemde tüm çabalarıma.ragmen vücut ödem yaptı balık gibi sisim,oğlumda 2 seneyi buldu vücudumun toparlanması inşallah bu öyle olmaz 😔
Melek_annesi_06 Naciyeylmz sezeryanden 1 hafta sonra canım zamanla daha çok yürür oldum kızımda çok seviyor gezmeyi bide evimin ilersinde ormanlık alan park falan var avantajlıyım bu yönden oraya gitmesem bile çarşıya uzak marketlere vs yürüyorum bahane oluyor banada 💐İnşaAllah sende istediğin gibi olursun 🤗
alinaannee Naciyeylmz çanım çok şükür benim göbeğim hiç yok normal doğurdum Doğumdan sonra korse taktım kırk gün boyunca belli korarsam olmadı belki de çok Su içiyorum ondan bilmiyorum 🤷♀️ ablamın annemin göbekleri var genetik olsa benim de olurdı 🧐 bu Arada Doğuma gittiğimde bile doktor bile inanmamıştı doğuracağıma öyle küçük göbeğim vardı 13 kilo almıştım hiç büyümedi karnım çok şükür çatlak da yok sana tavsiyem çok su iç ben hemen korse tak belki faydası olur 🌸🌸🌸
Annesi23 Naciyeylmz benim 8 9 ayda tamamen gitti bunun doğum şekliyle ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Şu an kızım 17 aylık göbeğim açık bile giyebiliyorum hiç doğurmamış gibiyim
Mikiii Naciyeylmz valla sezeryandan çıktığım gibi karnım indi sanki hiç hamile olmamış gibiydim ama göbek biraz var kaldı 3.5 ay oldu sezeryan dikiş izime bile krem sürmedim oğlumdan kalan en büyük hatıra göbek ve yaranın izi.Ölürsem onunla öleyim yaşarsam da o izle yaşamak istiyorum umarım.. Göbek inşallah gider 😂
Ecrinnkk Naciyeylmz varrrrr TEYZEMMM her doğuma 95 kiloyla gitti 50ile hamile kalıp🤭🤭🤭🤭 öncelikle maşAllah ona şuan 35 yaşında taşşşş taşşş kilodan bedret eder banada çokca kızar 94kiloyum üç aylık sezaryen doğumlubir anayım🤣 get defasında aldı bu kiloları ve üç sezaryen olduğu halde en son minicik bişiy var spor tapmıyor yediklerine dikkat ediyor yağ oranı azalınca sezaryen göbeğide gidiyor kadının karnı dümdüzz maşAllah nazara gelmesin resmen düz sadece ince bir çizgi var😁😁
alinaannee Naciyeylmz mağazadan almıştım biraz boldu belime ama yinede iyi oldu sen tam karnını kavrayanı al