Birkuzuannesi20 Kızlar 33 günlük bebeğimin burnu tıkalı otribebe nazal aspirasyon aleti aldım burnunu temizliyorum ama aklıma takılan günde kaç defa kullanmalıyım herhangi bi sakıncası var mı yoksa her tıkandığında temizlesemmi bilgili annelerden yardım istiyorum
NewwMomm Birkuzuannesi20 Sterimar alın onların yerine 0-3 yaş bebeklere okyanus suyı yani. Sarı olan günlük temizlik için. Turuncu olan gripte kullanılıyor. Bu spreyle çekmeye bile gerek kalmadan burundaki pislikler akıyor. Günde 3 kez her burun değiline 1 yada 2 fıs
Gamze0707 Birkuzuannesi20 canım ben önce burnu deniz suyu ile yumuşatıp öyle çekiyorum 22 günlük bebeğim ve çok sık yaşıyorum tikandikca aciyorum burnunu bir zararı yok dedi doktorumuz tam tersi tıkalı olduğu zaman cildiriyo
Aliveannesiiii Birkuzuannesi20 benim doktorum o aylıkken burnunu çekme demişti galiba şişme olup devamlı çekmeyi gerektiriyormuş yanlış hatırlamıyorsam ne söylediğini, sadece serum fizyoloji sık devamlı zaten temizlenir demişti. Bizde onu duyunca daha hiç çekmemiştik büyüyene kadar. Şimdi oğlum 16aylık bu sıra grip çok burnu akıyor günde 8defa neredeyse temizleyip çekiyoruz aşırı dolu başka türlü rahatlayamıyor. Yİne doktorumun bilgisi dahilinde tabii.
Coyness2020 Birkuzuannesi20 internette izlediğim bir doktor temizleyin ki ilerlemesin diyordu. Bugün bende serum fizyolojik aldım denicem kızıma korkuyorum yapmaya ama mecbur hırıltı var inmesin ciğerlere diye . Deniz suyu olduğu için zararsizmis . Sadece nasıl uygulanır onu öğrenin iyice ona göre yapin
Tosbik3056 Aliveannesiiii canım gifrer mi aldın yoksa eczaneden direk serum mu diyip aldın büyük şişe gibi tüp
Aliveannesiiii Tosbik3056 ben hep bruno baby serum fizyoloji alıyordum canım, ama iki ay içinde o kadar sık hasta oldu ki yetişmedi resmen eczacım da dedi direk serum vereyim sana ben zaten şırıngayla kullanıyordum hep onun içinden direk çekersin dedi. Bilsem hep serum şeklinde alırdım kocaman çok kullanışlı valla tavsiye ederim🙏🏻
Tosbik3056 Aliveannesiiii bende o dediğini bugün, aldım cnm peki ayarını naısl yapıyorsun, azcık mı çok, mı, çekiyorsun şırıngayla bide günde kaç Kez? Bide her sıktıiğnd aotri bebeyle çekiyor musun sümüğü
Aliveannesiiii Tosbik3056 şırıngayı tamamen dolduruyorum, hastanede hemşire aslında sadece bir buruna tamamen boşaltmıştı ama ben öyle yapamıyorum parça parça sıkabiliyorum oğlum pek durmuyor çünkü. Evet her sıkmadan sonra muhakkak çekiyorum çünkü inanılmaz çıkıyor çekmesem başka türlü onları temizleyemem sanırım. Anca rahatlıyor oğlum. Bugünü örnek vereyim 5kez yaptım uyumadan önce de yapıcam 6yı bazen 7yi buluyor. Maalesef çok tıkalı çünkü 😔
Tosbik3056 Aliveannesiiii benim oğlumunda burnu tıkalı ama şırıngayı tamamen doldurmuyorum kuzum ya belki zararlı olur diye çok geliyor çünkü doldurunca
Aliveannesiiii Tosbik3056 canım ben özellikle sordum hatta eşimde çok pimpiriklidir, doktor dedi hiçbirşey olmaz güvenle yapabilirsiniz diye zaten şırıngaya az koysam inan bize yeterli olmuyor bazen kafasını oynattığında havaya gidiyor su o zaman yetmiyor mesela tam akmıyor içerdekiler. Tabii sende kendi doktoruna sorarak içine sinen şekilde yap🙏🏻
1712Elifeda Birkuzuannesi20 Canım benim kesinliklee çek yoksa birikiyor bana zararlı diyr çektirtmediler sonra çocuğumun burnu doldu baya..Tıkanıklığındsn artık uyuyamadı çocuk düşün ve ben yeter deyip çektim sadece serum fizyolojik kullanıyordum çekmiyordum ve sonra bir çektim o gün full yemyeşil çıktı bebeğimin sümüğü çok afedersiniz..Ve onlar zaten çok hassalar tozdur nemdir derken burunları tıkanıyor..O gün bugündüt dabah uyanınca akşam yatınca yapıyordum ama çok tıkanık olduğundan her tıkandıkça yavaş yavaş çekiyorum bebekte rahat ediyor..Emmeden 5 10 dk önce döküyorum sonra emiyor çekiyorum sonra çektikten sonrw yine döküyorum anca açılıyor o günden sonra yeşil gelmedi çok şükür..Burun tıkanıklığından sebep öksürüğü vardı çocuğumun şimdi yeni yeni azaldı..
Zeyneptoprak Birkuzuannesi20 bu kadar küçük bebeğe kullanılır mı yapabilirmisin bilmiyorum ama ben şırınga ve serumla temizliyorum bı burun deliğinden sikip diğerinden çıkması gerekiyo ve bu arada ağzının açık olması lazım sonrada cold mix yada okyanus suyu kullanıyorum uzun süre açık kalıyor cold mix içinde eczaneye Dr a falan sorun ama bebeğiniz küçük çok geçmiş olsun
Tosbik3056 Aliveannesiiii hahaha kız benim oğlana kayınpeder den grip geçti galiba 1 haftadır burnu akıyor ama diş te çıkarıyor acaba diş çıkınca sümük akar mı bugünde çok çektim 🤣
Aliveannesiiii Tosbik3056 Tosbik3056 canım ben bu yazdığını yeni görüyorum anlamadım niye öyle oldu, valla bilemiyorum ya ama diş çıkarırken öksürük olduğunu duymuştum sadece ve kulak kaşıma. Ama hiçbir zaman anlayamıyorum bende oğlum huzursuzluk yaptığında acaba diş mi diyorum ama gelen giden de yok😂
Tosbik3056 Aliveannesiiii aynen canım köpek yada azı dişi çıkınca aşırı huysuz oluyor benimkide ve atak haftasında olunca