Kızlar nezle oldum 5-6 gün oldu hala da tam iyileşmedim, oğlum 1,5 yaşında 4 gündür öksürüyor balgamlı öksürük var,geceleri öksürmüyor uykuda vs sadece uyanıkken öksürüyor balgamı atamiyor, doktora götürmedik henüz ateş iştahsızlık vs yok diye, başına gelen oldumu? Neler yaptınız? Doktora gittiniz mi ? Emziriyorum bu arada 9 haftalıkta hamileyim ilaç kullanamıyorum