Tubacnr0
ilk günler baya şişip morarmıştı ve her geçen gün biraz daha iniyor şişliği. Doktor tamamen eski haline gelme süreci 2 ay demişti. Bazılarında daha erken oluyormuş. Benim oğlum ilk günden beri yerinde durmuyor zıplıyor ediyor ve bugün 6ıncı günü baya indi şişliği sadece biraz morluk kaldı 🙏🏼 Sürekli kompresin üstüne panthenol sürüp koyuyorum üstüne ve ikinci gün itibaren papatya banyosu yaptırmaya başladım 10 dakikalığına ☺️ Hayırlı olsun bu arada 💙