Piraye123 merhabalar nasılsınız yine ben🙈 grundig 82++ dediğim makineyi aldım Kasım ayında. Çok da memnunum. Ama geçen gün bebeğimin yeni kıyafetlerinde küçülme yaşadım siz de böyle bişey yaşamışmıydınız acaba? Bide yeni kıyafetleri önce normal kurutup daha sonrasında kurutmaya atım filan yazanlar oldu. Yapiyo musunuz böyle bi işlem kusura bakmayın nolur🙈