Anneler kızım kucağa çok alıştı. reflü var dendiği için emzirme sonralarında yarım saat kadar kucağımda dik vaziyette tutuyordum. Bu şekilde uyumaya alıştı. Şimdi 3 aylık ve gittikçe uyuması zorlaşıyor. Beni çok yoruyor. Nasıl vazgeçirebilirim??? 1 ay sonra işe başlıcam, annem içinde çok zor olucak