Aleyna_10 Kizlar bebegim için idrar kültürü vermiştik e nabızdan baktım üreme durumu üreme saptandı diyor ne demek anlamadım
Soe Aleyna_10 hepsinde üreme oldu yazıyor. Yeşilse sorun yok. 100000 ve üstüne antibiyotik başlıyorlar o e nabızda yazmaz doktorunuza sorun değerini
birtutamsac Mujdedag bebeğin ayına göre değişebilir bilmiyorm kızımda iki kez oldu 20 günlüktü ve 1,5 aylıktı ikisinde de yatış verdiler
Mujdedag birtutamsac bizim de kulturde ureme oldu yaziyor ama esbl negatif bir de bakteri tanimlamasi duyarlilik sonuc var diyoe 3 ay 10 gunluk yatis verir mi acaba 😥
birtutamsac Mujdedag çok geçmiş olsun doktoradan doktora da belki farklılık gösterebilir, yatış insanı üzüyo ama her şey bebişlerimiz sağlığı için❣️