Basakayse Merhaba hanımlar bebişleriniz kaç aylıkken hecelemeye başladı biz 9 ay olduk henüz bir heceleme yok
Ela85 Basakayse önce de-de-ba-ba şeklinde yedi aylık falan başladı şimdi (9 aylık) baba, aba, dede şeklinde anlaşılır söylüyor. Benim kızda da hiç emekleme, yuvarlanma yok. Elini uzatıyor yürüttürüyor. Konuyu saptırdım biraz☺️
Arzum35 Ela85 Bizde de emekleme yok sadece kendini geri ittiriyor ayaklarıyla sirtiyla sürünerek o kadar