Linosh üzülmeyin çaresi var kapanmasa bile çok basit bişey benim hamileliğim çok berbat geçti doğana kadar ağladım kalpte problem olunca hemen down sendromu olabilir diyorlar nify bile yaptırdım Temiz geldi onla bile içim rahat etmemişti çok şükür sağlıkla geldi yavrum o kadar çok araştırdım ki hamileyken delik en basiti çok daha kötü durumlar var rabbim korumuş Allah dermansız dert vermesin