kizlar bebegim 5 aylik. 1 haftadir çişinde azalma var . geceleri ustunu gececek kadar çis yapardi. simdi gece yaptigi dolnuyor bile gunduzleri de cok az. gunde 2 kere bezini degistirsem bile yeterli olur 3 kere max degistiriyorum. kakasini da 2 3 gune bir yapiyor ama dolu dolu yani 😑 doktora mi sormaliyim resmen o eski dolu bezlerini ozledim . anne sutu aldigindan eminim cunku sagip veriyorum geceleri 120 cc gunduzleri se bazen sagiyorum sütüm olduguna eminimm havalar isindi terliyor diye mi boyle. hatayda yasiyoruz asiri sicak evler