Kızlar merhaba
Eylül’ün 22sinde covid çıktım 6 Ekim’de de karantina sürem bitti. Yarın sezeryanım var doktor 1 gün öncesinde kovid testi istedi ve tekrar pozitif çıktım. Bu süreçte çokta dikkat ettim oysa ki. Doktorum yapıcaz doğumu dedi ama öyle endişeliyim ki.