Evet kızlar gercekten sürekli yüzümü peçeteyle siliyorum o kadar yağlı bir cilt yapım oldu ki ne yapcagımı bilemiyorum sabunluyorum kurumuyo parlıyorum elimi yüzüme değdiremiyorumciddiyeyemi gitmek son çare??yada önerdiginz bi çözüm yolu veya neden olablr böyle ya😭