Prensesimlina Ya ben ekimin 10 unda birşey almıştım bugün değiştirebilir miyim ama ekim 31 çektiği için 30 unu sayınca 8 inde değişmem gerekiyormuş ay karışık sordum biraz ama bugün 10 u olduğu için değişebilir miyim kısacası
Zlm Prensesimlina fişsiz götür fiyatı inmemisse bana hediye geldi ama olmuyo de degistiriyolar ama fiyatı düşmüşse düşen fiyattan alırlar
Noname2 Prensesimlina mağazadan mı satın aldınız ? Eğer fiş varsa yardımcı olurlar kasiyer arkadaşlarımız . Online aldıysanız faturanızla beraber gidiniz .eğer ürün yıkanmadıysa ,kullanılmadıysa ve iç barkodları duruyorsa sorun yaşamadan değiştirirsiniz.
Prensesimlina Kereminannesiii ben 1 ay diye biliyordum neyse eşimi ikna ettim gidicez birazdan öğrenirim artık teşekkür ederim
Prensesimlina Noname2 yok ürünü hiç kullanmadık şimdiye kadar hiç gerek olmamıştı şimdi bi giydirdik ki kocaman oldu astronot tulum
Noname2 Zlm fişsiz değişim yapmamaya çalışıyoruz hanımefendi dış hırsızlığa engel olmak adına prosedür bu şekilde işlemiyor …yanlış bilgilendirmeyiniz .tesekkürler
Noname2 Zlm herkese tek tek açıklama yapılmaya kalkılırsa :) müşteri memnuniyeti adına yapılmıştır siz çalışıyormusunuz ?
Zlm Noname2 şu anda hayır ama bende böyle işlerde çalıştım hep bu seferlik yapalim kimse görmeden falan diyebilirlerdi bende sadece beni idare ediyolar diye düşünürdüm e bebek öyle yapiyo 😄😄