Emineg35 Diş dönemindeyiz 2 dişimiz çıktı 7. Aya girdik. Sanırım üstten de hazırlık yapıyor bugün hiç iştahı yok. 120 lik mama anca zoraki bitti az az da ek gıda. Siz ne yapıyorsunuz bu durumda aç kaldı endişesi var hep içimde ama zorlamak da istemiyorum.
NewwMomm Emineg35 6.aydayız ek gıdaya sarıldım azda olsa yiyor. Ama mama sıkıntımız çok bizimde. Günde 3 kez 60cc zorla içiyor
Zlm Emineg35 istemiyosa uyanıkken zorlamiyorum üzüldüğümü belli etmiyorum etkilenmesin diye uykusunda veriyorum içerse iciyo o zaman
Medusafer Emineg35 asla zorlamam ısrar de etmem bırak yeme derim günlerce gicbirsey yemediğini mama içmediğini bilirim bazem böyle dönemler olabilir
K_alp Yoğurt gibi ferahlatıcı dişi ağrıtmayan hafif yiyecekler sunun. Mamasını uykusunda verin biberonu. Yemiyorsa zorlamayın çok severek yediği şeyleri deneyin.
NewwMomm Adiyokkitabin 6 aylık 8,5 kg. Bu ay sadecr 500 gr almış doktor bazı aylar hiç almayadabilir dedi. Ek gıda ve hareketlilikten dolayı
UraSsmom Emineg35 Sadece emerek günü bitirdiği oluyodu ama napabilirim ki zorla ağzına tıksakda istemeyince yemiyorlar.
Pinar_kb Emineg35 zorlamıyorum. Bırakıyorum sonra tekrar teklif ediyorum. Ama diş dönemlerinde genelde yemedi benim kız birer hafta sonra normale döndü
minikmelegimmmm Emineg35 zorlama ben o hatayı yaptım meme reddi oldu şimdi de çok kusuyor muhtemelen reflüsü de var benımkının. Şu an isterse verıyorum uykuda vs aç da kalmaz bu bebişler işini bilir napalım zorlayınca daha kötü oluyor
YeldaKuzey Emineg35 kesinlikle zorlamayın. Biryerde yazı okumuştum. Diş ağrısı okadar feci bir ağrı ki eğer bebek konusabilse Anne , baba lütfen beni bu ızdıraptan kurtarın’ dermiş.. o yüzden hic zorlamayın lütfen. Az az ve sık sık verin sıkılmasın mama içecekse bosverin içsin bir dönem
bikerem Emineg35 4 gundur oglum ac desem,cis bile yapamiyor cunku hicbirsey yemiyor. Mide bulantısı ishal kusma ile ugrastik,ama yemem dediginde asla israr etmem,yedirip kusmasindansa yemesin daha iyi