Betulnur Arkadaşımın ultrason resmi suan 6 haftalık hamile ilk gittiği doktor 1 bebek demis daha sonra bir doktora daha gitmis ve 3 üz demis haliyle kafası karıştı suan anlayan var mi acaba
ReisinKizi Betulnur tek gibi durmuyor iki kese var gibi 😁 ama ben olsam doktor doktor gezer öğrenirdim kaç tane olduğunu biz bilemeyiz ki 🤭
[silindi] Betulnur kese gorumemistir ilk Dr da. Allah’ın aşkına kızmayın ama Dr guvenmiyirsunuz da bize ki guveniyirsunuz ultrason kağıdını yorumlatiyirsun. ;))
Betulnur Splash-Splash-Love ayy demeyin😀 ya aslında bende kendi ultrason çıktısıyla karşılaştırsim benimkinde tek nokta var burda bikac nokta ve 2 ayrı kese var gbi ama bilemedim yinede
Y-19 Betulnur 3 kese oluşmuş ama sanki tek kesede bebek gözüküyor tam anlayamadım hayırlı olsun bu arada 😊
Betulnur ReisinKizi 2 ayrı doktora gitti ama ikiside farkli bisey söyleyince sorar misn dedi bende üzerinde kalmasin diye sordum yanii
Betulnur [silindi] benim kızacağım bi durum yok dediğim gibi arkadaşım sorar misn dedi bende üzerimde kalmasin diye sordum
Splash-Splash-Love [silindi] Doktora güvenmemekle ilgili değil ki aradan 1 hafta geçmiş tekrar kontrole gitmiş. Konunun güvenle alakası yok yani
Dykdyk Betulnur Ok işreti ile işaretlediğiniz kesede 2 bebek var çok net görünüyor 3. Yü göremedim ben 😀
Betulnur TwinsmomDA yaaa 3 olmaktan da 2 daha iyi olur bakim acısından v.s hakkında hayırlısı olsun insallah ya🤗