A15 Oğlum 10 dk en fazla oturtup oyalıyorum yok istemiyo atıyo kendini yada çuval gibi devriliyo 🤦♀️ Her gün çalıştırıyorum inş otururuz 🤷♀️
Zehra-123 A15 keşke yardımcı olabilsem. İlk çocuğum. 4 ay 11 günlük destekli oturuyoruz. Ama 5 dk. İnş. 9 aylara gelebiliriz 🥰🙏
elfen A15 9 ayda desteksiz uzun süre oturabiliyo olması lazım diye biliyorum. Doktorunuza danışın bence.
A15 Narenur doktor 2 ay önce gördü oturttu o zaman da oturuyor bi sorun yok demişti oturuyor ama istekli değil atıyor kendini bi süre sonra
A15 elfen oturuyor ama uzun süre değil 10 dk anca sonra atıyo kendini doktor görmüştü 2 ay önce kendisi oturttu bi sorun yok demişti
A15 Koala06 oturuyor 10 dk sonra atıyor kendini reklam izlemeyi seviyo tv karşısına koyuyorum reklam bitince atıyo kendini kontrolsüz attığı için kafayı çarpıyo
A15 Yasemin38 neler neler yapıyoruz sorun yok onlarda her gün aktive yapıyoruz sürünüyorda ayakta 5 sn kadar duruyorda oturmayı sevmiyor eşimde robot oyuncaklardan sipariş verdi onu izler oturur belki dedi
melekdag A15 belki oturmayı sevmiyordur benim oğlumda yerinde durmuyor . 10 dakika durduğuna göre sorun yoktur bence .
Balogluum A15 duvara bantla oyuncaklar asın bola lar duvar oyunları önüne oturttun bakalım ilgilenir belki
A15 Balogluum yapıyoruz her gün boş durdurmuyorum hergün aktivite yapıyoruz ama bitince işi hop atıyo kendini sürünüyo