bala hay siz çok yaşayın aynı aydayız yürümüyor. Ben 13 aylıkken yürümüşüm oğlum belki daha da gecikecek, yaşıtlarından 7 aylıkken yürüyen var.. ben de bazen takıyorum ama annem hep içimi rahatlatır dedi ki “kızım çok şükür oğlun sağlıklı vakti gelince elbet yürüyecek hatta hayatı boyunca yürüyecek bırak şimdi doya doya emeklesin yerde yatıp yuvarlansın hızlı emekleyip herşeye kolay ulaştığı için de yürümek istemeyebilir kendi haline bırak tadını çıkar bu günlerin.“ Annem çok haklı artık takmıyorum bakınca bizim gibi birsürü bebek var bnimki yürümüyor ama maşallah 10 dişi var şakır şakır konuşuyor hayvan sesleri çıkarıyor. 13 aylık olup bunları yapamayanlar var o zaman o bebekler geri zekalı mı? Her bebek farklı alana ağırlık veriyor yürümemesi bacaklarının vücudunu taşıyacak güçte olmamasından kaynaklı. Gelişimsel bi gerilik yok zamanla toparlandıkça yürüyecek de koşacak da inşallah 🙏