Kızlar bebeğim uyurken sesler çıkarıyordu bide emerken bazen tıkanıyordu 1 aylığız bu arada henüz doktor serum fizyolojik yap burnunu aç dedi. 1 cc kullan dedi ama hiç etki etmedi biz de bgn 2 cc tekrar verdik bunun fazlasının zararı var mı bide düzenli uygulanması gereken bir şey mi yoksa tıkandıkca mı yapmalıyız