Efruznv Bebegım 2 ay 16 günlük 3 gündür durduk yere aglıyor gazlı bi bebekte ama anlam veremıyorum acaba atak haftasında mı krize giriyor sustuyprjm sonra böyle olan var mk
61arzu Efruznv canım valla durduk yere ağlayıp uyumayıp huzursuz oldugunda ben öyle düşündüm ama bir sürec ve sabır gerekiyor yoruyor da biraz daha cok sevgi ve temas yapabilirsin ben öyle yapmıştım kısa sürdü cok şükür
KumsaLina Efruznv atak 8. Hafta ile 12. Haftada oluyor ben yaşadım belki başka bir rahatsızlığı vardır bebeğinizin benim kızımda sürekli atak haftasında gibi davranıyor zaten, alıştım ben şuan en uzun atağı yaşıyorum kızım 4 aylık 💆♀️
Sevcan6768 Bizimkide 2 ay 3 günlük mama veriyordum sütümün yetmediğinde şimdi biberonu asla almıyor mamayı değiştirdim yine almıyor acaba geçermi zamanla alırmı ?🙁🤷🏽♀️
Bsradskran Efruznv benim bebeğim tam 3 aylık olduğu gün bir anda ağlamaya başladı ve yaklaşık bir saate yakın ağlaması sürdü bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl olacak ama bu atak sonrası huyu değişti oğlumun