Merhaba arkadaşlar benden 2 hafta geçtkten sonra şimdi testi yaptım ilk çiz rengi koyu kırmızı değil yani ikinci çiz biraz dan Hafi belirginlik var ne anama geliyr bilmiyrm siz fotoğraf nasıl atabilirim bana yorum yapsanız ikinci testi den biraz 2+3 gün sonra tekrar yapicm baklm ne cikack olursan hayırlısı olsun 2kinc gebeligm olack 25 gün geciktin söylüyor adet takip.