Uyumsuzz Hangi mama daha az gaz yapar aptamil kullanıyorum bebelac az gaz yapıyormuş bilgisi olan varmı
Saafie Uyumsuzz Bebelac gold acayip gaz yaptı kızıma , mamayı her hazırladığımda köpürüyordu .. Sma gaz yapmadı
hemsireanne12 Uyumsuzz ben doğduğundan beri Bebelac kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım gazdan yana bir ara Aptamil kullandım kabız oldu gaz sancısı oldu tekrar Bebelaca döndüm ama her bebek farklıdır birkaç mama denemeniz gerekebilir
Gamze3535 Uyumsuzz kullanmadığımız mama kalmadı işe yarayan iki mama bizde hipp combiotik bide bebelac gold oldu
hemsireanne12 Bu arada mamanın köpürmemesi için sallamayın kaşıkla karıştırarak hazırlayın ben her seferinde böyle hazırlıyorum