Bizim kız 54 günlük, son birkaç gündür bir huysuzluğu vardı ama dün akşam bir başladı feryat figan ağlamaları başladı; sanırsınız etini kopartıyoruz 🥲 Geceleri zaten sürekli uyanıyorum ona tamam da, son iki gecedir uyumuyoruz zaten, uykuya bir türlü geçemiyor hanımefendi. Uyudu sanıyorum, kandırıyor sanırım hemen mızmızlanıyor 😅Sürekli memede olmaktan artık son iki gündür sütüm mü azaldı, yetmiyor mu acaba diye düşünmekten sıyırmak üzereydim ki sağolsun canım kocam mama aldı ne olur ne olmaz evde bulunsun diye. Hatta ben açlıktan mı bu kadar ağlıyor acaba diye bir kez verdim ama yok yine devam ediyor. Kucağa alıyorum susmuyor, eviriyorum çeviriyorum susuyor ama ille kucağımda olacak ve ben yürüyeceğim. Tek çareyi onda buldum 😅 Hanımlar bu bir atak dönemi mi? Böyle mi oluyor?