Merhaba 1 nurama aptamil mama vAr elimde 2 günlükken almıştık şuan 1 ay 4 günlük sürekli vermediğim için mama bitmedi üstünde 4 hafta içinde tüketiniz yazıyor acaba birene kadar kullansam mı yoksa atsam mı hafif topaklaştı gibi birde bilgisi olan varmı