dmrkangamze şöyle anlatayım , memede uyur genelde sonra ben uzanırım üstüme yatırırım yüz üstü öyle uyuruz. Hafif hafif sırtına da vururum ki hem dalsın hem de gazını atsın. Gündüz de genelde aynı şekilde uyuyor yatağına yatırınca max 20 dk o da zorlarsam. Emzirdikten sonra gazını alırken kendiniz sağa sola sallanın hafif hafif o göğsünüzde uyuduktan sonra bi daha uyanmaz diye düşünüyorum. Ben zorlanmıyorum bu şekilde geceleri de uykumu alabiliyorum bebeğim 4-5 saat uyanmıyor hatta şuan ben koltukta uzanıyorum bebeğim göğsümde uyuyor ben de forumda takılıyorum 😂