Deletedmom5454 Kızlar bebeğim 4 aylık oldu 3.ayından beri dehşet saçım dökülüyor Ne geçemiyorum lütfen yardımcı olun ne kullanıyorsunuz neler yapıyorsunuz normal döküm yok fazla dökülüyor
2minosprenses Deletedmom5454 canim normal bebeklerin anne saci dokulur yerine normal kendi saclari cikar yani anne karnindaki saclarini dokuyor yerine yenileri cikacak benimkilerde oyle olmustu 🤣