İyi geceler anneler,
Kızım 8 günlük hafif sarılık geçiriyor, sürekli emzirmem gerekiyor strese girdim artık. Uyuduğunda ne yaparsam yapayım uyanmıyor, doktoru burnunu sıkın, bezle vücudunu silin, altını açın dedi ben hepsini yaptım nafile uyanmıyor, zorla uyansa da emerken hemen geri uyuyor. Var mı sizin çözümünüz bu duruma? Ben ne yapabilirim?