2 aylık bebeğim gündüz uyku saati geçse bile uykuya çok direnmeden uyuyor. Ama gece öyle değil. Uykusu var biliyorum ama uykuya direniyor çok ağlıyor. Kıyamıyoruz ağlamasına çarşafla sallayıp öyle sakinlestiriyoruz .Benim anlamadığım gündüz böyle değil neden gece uykuya geçişte böyle sorun yaşıyor olabiliriz acaba bilgisi olan var mı?