Benim bebeğimde aynı bana görede zayıf geliyo ama doktor iyi diyo 1 yaşında doğum kilosunun 3 katına çıkması lazımmış bir yaşına kadar da 9 olur dedi 3250 doğmuştu sizin doğum kilosu kaçtı. Bu arada benim bebeğimde çok iştahsız zorla yediriyorum çeşit çeşit yapıyorum ama bir iki kaşıkla doyuyo hemen