Handannnn Kızlar çoğunuz biliyorsunuz sürekli post açıyordum emeklemiyor diye 2 gündür baya emekleemeye başladı tabi yorulunca yine sürünüyor ve hatta tutunup kalkmaya bile başladı 7,5 aylık olduk bu ayın en güzel hediyesi darısı yürümeye inşallah🙏🙏🙏
Ayseege6156 Handannnn kızzz benim oğlan 9 aylık daha tık yok 😅😅 hep geri geri yada kendi etrafında dönüyor 🙈 bunu dert etmeseydin kendine keşke bazı bebekler hiç emeklemeden yürür neyse bu senin için iyi olmuş maşallah kuzuya ❤️🌸