Evet başlarda bizde öyleydik şimdi 3.aya doğru gidiyoruz🤲♥️ Başlarda bende aynen sizin gibi düşünmüştüm çok ağlıyodum sürekli emiyor bazende sürekli uyuyor ememiyor diye lohusa kafası ya😅 kimse olmayınca lavaboya bile gidemiyordum yemek asla yiyemiyordum ama geçiyor bunlar yavaş yavaş siz bile sonradan aa geçmiş o günler diceksiniz biraz daha sabır☺️