Merhaba hanımlar bebeğim asla emzik tutmuyor avent denedim bibs denedim wee denedim mamajo denedim ama banamısın demiyor emzik tutmadığı için çok zorlanıyorum çünkü beni emzik olarak kullanıyor önerebileceğiniz emzik varmı veya tutması için napmam gerekiyor