askbebekkadin02 Bayanlar 3 aylık korunma iğnesi kullanıp herhangi bi şikayeti olan var mı henüz yaptırmadım çok kararsızım🥲
Ardahsyn askbebekkadin02 eczanedeki adam ilk vurulmada korunmalısınız dedi yine bide kesin çözümmüş 😅