13rabia ilac kullanmadim herseye yeniden başladım bi kaç gün ara verdim aynen kiziminda boynu hep kizarikti bi kaç gün hiç bisey vermedim emdi hep sonra geçti ama her çocuk farklıdır tabii doktorun görmesi iyi olur bide boyun kizarikligi sıcaktan olabilir uyku tulumu giydiremiyirum bu yüzden