Merhaba güzel anneler nasıl anlatsam bilmiyorum benim bir tane bebeğim var doğduğu günden beri uyku sorunu yaşıyoruz ilk başlarda gaz atak dönemi derken 5 ay geride kaldı şimdi de dişten galiba aşırı huysuzluk yapıyor uykuya geçerken ağlıyor zor uyutuyorum gündüz en fazla 2 kere uykuya yatıyor oda 40 dakika bir kaç kez kalkarak bende sinir oluyorum tek başına bakıyorum ailem şehir dışında yaşıyor bazen sesimi yükseltiyorum hatta çok pişman olsam da buna engel olamıyorum çünkü hiç dinlenme şansım olmuyor gece de sayısız kalktığım için size sorum siz nasıl yollar izliyorsunuz