Cirkin MinikPrensesannesii ay ağzınıza sağlık demek ki bunun herkes farkında bu fyatlar indirimli fiyatlar değil yani.. neresi indirim bunun. Günlerdir kafamıza ediyorlar bangır bangır söyle indirdşk böyle indirdşk diye. Yağ baktım sıvı yağ alayım diye benim evimin aşağısındaki markette 5ltsi 90tl internette 112 tl artı kargo 😀 deterjan su bu zaten aynı. Bunlar napıyolar küfür etmicem
Areninannesi33 Kızlar Trendyoldan Prima bez almayın.Ben indirimde diye aldım, ama bez ikinci kalite çıktı.Hemen şişme yapıyor.Kesinlikle orjinal değil.