Oğlum normalde emerek uyuyordu hamile olduğum için memeden kestim. İlk başlarda çok güzeldi. Uykusu gelince yatağa yatar uyurduk. Sonra eşim gitti ayakta sallamaya başladı. Yine ilk zamanlar çok iyiydi hemen uyuyordu. Sallama süresi uzayınca çizgi film açtı öyle uyudu bir kaç gün. Son 2-3 haftadır akşam 10 da uykusu gelmesine rağmen 2 saat uğraşmıyor bizi. Yastığı alıp çizgi film açtırıyor. İzlerken tam uyuyacak hemen kalkıp oturuyor. Gece 12 ye kadar uğraşıyoruz ki uyusun diye. Deli gibi uykusu var ancak çok uğraştırıyor. Artık çıldırmak üzereyiz. Nasıl bir düzene sokacağız bilmiyorum. Bu aylarda uyku eğitimi alıp da başarılı olan var mı? İşe yarar mı merak ediyorum.