Dndn Arkadaşlar bebeğim için mama almıştık meme artı mama gidiyoduk 6 hafta olmuş alalı ben fark etmedim 4 hafta sonra kullanmamak gerekiyormuş şimdilik olumsuz bir durum yok ama bu şekilde kullanan oldu mu aptamil mama
EzgiDuru Dndn bence kullanma ben mamanin ustune tarih atiyorum 4 hafta doldugu gibi ici dolu da olsa çöpe direk
BusraClskan Dndn Aldığın yere götür ve kafalarına at canım böyle bişi senin hatan değil onların hatası raf ömrü kısa olan mamaları raflarında bulundurmaları yasak . Ben bebek magazasında uzunca bi süre çalıştım . Çalışanların dikkat ettikleri en önemli konu buydu .
[silindi] BusraClskan hayır raf ömrüyle alakası yok kuzum onun bayan açtıktan sonra 4 haftada tüketmesi gerekirken tüketmemiş onu söylüyor 6 hafta olmuş hani bitmesi lazım ya açılınca
Dndn [silindi] aynen canım dedin gibi şimdi mamayı verdikten sonra bir bakayım dedim baya vardı daha ne zaman son kullanma tarihi diye bir de baktim ki 4 hafta da tüketilmesi gerekiyormuş