Bikahvee Merhaba iyi günler hanımlar sizlerden yumuşatıcı önerisi istiyorum bingo kullanıyordum ama çamaşırlarımız için kokusu hiç kalmıyor önerilerinizi bekliyorum 💘
Ikraberra Bikahvee bende bingonun yumuşatıcısını kullanıyorum gayet kalıcı oluyor 😊 hatta ilk kullandığımda eşim parfüm mü sıktın bu çamaşırlara çok güzel kokuyor demişti 🤭
ceyhunun_annesi Bikahvee canım ben abc mor olanı kullanıyorum memnunum güzel kokuyo ama geçen burda yine böyle bi post vardı bingo manolya bahçesi de cok önerildi benim elimdeki bitsin bingo deniycem çok merak ettim 🥰
Oguuu26 ceyhunun_annesi haftaya salı bime geliyor o bingonunki 13 tl ye haberin olsun canım al Bende deneyeceğim onu🥰
Oguuu26 Yumoş pembe kullanıyordum yenide bingo bebek için olana geçtim buda çok güzel ama kalıcılık konusunda gerçekten yumoş başka
ceyhunun_annesi Oguuu26 aa çok teşekkürler haberim yoktu iyiki soyledin valla salı günü alıyım da bi deneyim bakalım herkes çok övdü geçen gün onu 🥰
JackDaniels Bikahvee Ama mavi şişenin içinde bazen beyaz sıvı var o daha şurubumsu kokuyor. Mavi sıvı olana özellikle dikkat edin🤍🤍
Nihal1341 Bikahvee Bingo manolya çiçeği geçen sene kullanmıştım kışlık kiyafetlere bu sene kışlıkları çıkarttığımda hala kokuyordu 😍