Eliz_28 Öncelikle burada gelip çok iyi bir şeymiş gibi salça sür kan de, sabır taşı al kullan, çay sür diyenler gelecek, lütfen dinlemeyin.
Kademeli, zamana yayarak, şefkatle sonlandırın. Zaten daha 1 ayınız var. Bebeğiniz en çok hangi öğün emmeye düşkünse onu bıraktırmayı en sona bırakın. Memeye gelmeden gün içinde siz ona bir şeyler teklif edin. Meyve, kuru meyve, çerez vs. Ben henüz bıraktırma aşamasında değilim ama bildiğim bilgiler verebileceğim tavsiyeler bunlar.