Merhaba anneler , kızım 11 ay 14 günlük
Memeden kesmek istiyorum. Doktorumla görüştüm kademeli bırakalım günlük 3 defa emsin demişti ama o konuşmadan sonra hissetmiş gibi günde 20 defa emiyor Geceleri saymıyorum artık
Biberon alışkanlığı yok nasıl kesebilirim yardım edin. Kayınvalidem bana ver ben 3 günde alıştırıım diyor asla bunu yapmak istemiyorum hem ben yokum hem babası hemde en sevdiği meme yok psikolojisi alt üst olur akıl verin bana bant falan koysam çaresiz kaldım artık 😭😭😭