Uyumsuzz doktorumun bizzat soyledigini yaziyorum “ her bebegin kendine has ozelligi vardir, her sey kitapta literaturde yazdigi gibi olmaz.” Bu yuzden bebeginize kac cc vermeliyim diye sormamalisiniz cunku bunun bir cevabi olamaz. Bebeginiz 30 cc de yiyebilir 100 cc de. Eger doymuyorsa ve acliktan agliyorsa mamayi vermelisiniz.