Tostikim Humana Kimyonlu Rezene bunu içtiğimden beri sütüm fazla fazla akıyor çok şükür 🥰 eğer aranızda sütü az gelen arkadaşlar varsa kesinlikle öneriyorum…
_esraaozturkk_ Tostikim muhallebili yap ye sıcak sıcak Cnm üstüne su offf bir süt yapıyor 😅😅birde girebilirsen duşa gir sıcak sıcak 👍👍👍
Sarem34- Tostikim bitki çayları anneleri önerilmiyor özellikle rezene çayı çocukta Allah korusun gen hastalığına sebep olabilir araştırabilirsiniz bilginiz olsun
Sarem34- Tostikim rezene çayı içerisinde “ estragol “ maddesi var bu Allah korusun ileride daha büyük hastalıklara yol açabilir . Kesin açar diye bişey yok ama ihtimal olması bile yeterli
basakhanim34 Rezene bebekte gen hasarına sebebiyet verir. Araştırabilirsiniz son bilgiler bunu söylüyor
basakhanim34 Emzirme danışmanı bitki çayları kısa sürede arttırıyormuş gibi görünse de sütü uzun vadede azaltır diyor ayrıca.
Yagmursonrasitoprakkokusu basakhanim34 aynen. Bazı bebeklerde de gaz yapar hatta. Mesela benim bebeğimde gaz yapmıştı rezene
Aalizzwell Tostikim yapılan çalışmalar da rezenenin bebekte ciddi sıkıntılara sebep verdiğini kanıtlandıktan sonra emzirme çaylarında rezene olanlar bi çok ülkede toplatıldı bilginiz olsun
_esraaozturkk_ Uyumsuzz Cnm normal muhallebi yapacksn süt seker un şekerde at karistr pişir sıcak sıcak ye hatta kara dut yada yaş dut bulabilirsen kaynat suyunu iç tanesini ye hem sütun olun hemde gaz olmaz